С нами уже
25371

пользователей!
Услуги в Украине

Простое решение!

Как это работает?

1. Создайте задание
2. Уже через несколько минут вам начнут поступать предложения
3. Выберите подходящего вам исполнителя - дело сделано!

5 помилок, яких вам не вибачать підлеглі

Сучасна бізнес-практика знає чимало ефективних методик, які допоможуть здобути та покращити свої управлінські якості. Покращення роботи колективу - справа не лише самого колективу, а насамперед керівника, який також прагне постійного саморозвитку. Відтак, згуртованість та рівень продуктивності працівників залежить не тільки від внутрішнього клімату чи відмінної роботи HR-відділу (якщо такий, звісно, є). Міцний фундамент дружнього колективу закладає саме керівник.

Отож, спробуємо виокремити кілька серйозних погрішностей на шляху створення здорової атмосфери у колективі. Мова насамперед про так звані малі компанії та стартапи.

Відсутність чіткого розмежування обов'язків працівників. Дуже часто керівник не в змозі поставити чіткі завдання колективу. В результаті - останній часто повинен виконувати елементи роботи своїх підлеглих, жертвуючи власним часом. Сюди можна зачислити і конфлікти між працівниками, пов'язані із нерівномірним розподілом обов'язків. Типовий сценарій - хтось виконує більший об'єм роботи, дехто - сягає позначки "мінімум", результат - постійні сутички, які заважають здоровій продуктивності.

Розмитий аналіз зовнішніх бізнес-факторів. Усе просто - керівник не усвідомлює відповідальності за добробут і стабільність працівників, тому поверхнево вивчає ринок, недооцінює конкурентів, йде на невиправдані ризики і в результаті - піддає усіх небезпеці. Навчіться розрізняти амбіційне почуття власної правоти, "сліпу ідею" і чітку систему аргументів на користь того чи іншого рішення.

Віддавати перевагу "приємним" людям. Робочий процес може стати збитковим через те, що керівник оточує себе людьми із "зони комфорту". До прикладу, роботу отримують ті працівники, неробочі інтереси яких збігаються з вашими (ви обоє обожнюєте футбол і детективи), але при цьому вони не професіонали у потрібній галузі. Така "ода власним інтересам" часто примушує керівника виконувати роботу за підлеглих. Сюди ж - народження неправильної мотивації.

"Стрільба гарматою у горобця". Мова йде про впровадження неефективних або ж несвоєчасних заходів у вже існуюче бізнес-середовище. Якщо простіше - керівники часто захоплюються ультрамодними системами ведення бізнесу в той час, коли проект у скрутному фінансовому становищі чи має ряд інших проблем стратегічного характеру.

І, нарешті емоційний сплеск. Вашим підданим зовсім не обов'язково спостерігати за черговою драмою чи звичайною побутовою проблемою у вашому житті. Мова йде і про демонстраційні "відчитування" когось із підлеглих з метою утвердження власного авторитету. Фатальна помилка - показ власної невпевненості у прийнятті бізнес-рішень.

Відтак, сьогодні у мережі можна знайти чимало тренінгів для розвитку бізнесу та роботи з персоналом, але найкраще , які мають відмінну репутацію у вашому місті. Про те, як керівнику навести лад з фінансами, власним часом, працівниками та юридичними питаннями - читайте у наших наступних публікаціях.



Еще можно почитать:

Современный аутсорсинг бухгалтерских услуг

Борьба с вредителями - тараканами может быть эффективной!

Популярность новинки начала прошлого года Meizu m3 note не падает

19 12 2017, 14:20 Просмотров: 40